Usein kysytyt kysymykset

 

Tuotteet

Kuuluuko kannatinnastat mukaan, kun ostan hyllytason?

Valmiissa hyllykokonaisuuksissa kaikki tarvikkeet tulevat mukana. Kannatinnastat eivät tule yksittäisten hyllytasojen mukana, koska kannatinnastojen määrä riippuu miten asettelet hyllytasot hyllykokonaisuuteen. Kannatinnastat myydään erikseen 10 kpl pusseissa. 

Sopivatko uudet ja vanhat Lundia Classic -osat keskenään?

Lundian Classic -osat sopivat keskenään edelleen. Voit siis hyvin ostaa vanhaan Lundia-runkoon uudet ovet ja laatikot. Kannustamme jopa tekemään näin, jos sinulla on mahdollisuus hyödyntää vanhoja lundia-osia! 

Minkä kokoinen tukiristikko sopii hyllyyni?

Tukiristikoita löytyy kolmea kokoa ja oikea koko riippuu hyllyn korkeudesta ja leveydestä. 

Voiko vanhoja Lundioita maalata ja kunnostaa? Pitääkö ne hioa?

Vanhat Lundia Classic -tuotteet voi ehdottomasti ottaa uusiokäyttöön maalaamalla ja kunnostamalla! Tässä ohjeistus lundioiden kunnostamiseen, ohje on tehty yhteistyössä Tikkurilan kanssa. 

Onko teillä yhteistyökumppania jolle vanhat osat voisi viedä kunnostettavaksi? 

Tällä hetkellä meillä ei ole yhteistyökumppania, jonka kautta osia voisi viedä kunnostettavaksi. Olemme kuitenkin suunnitelleet yhteistyökumppaneiden kontaktointia ja ilmoitamme heti kun tällainen löytyy. Liity uutiskirjeemme tilaajaksi, niin saat tietää ensimmäisten joukossa kun palvelumme laajenevat.

Miksi joillakin tuotteilla on pidempi toimitusaika?

Osa tuotteista kokoonpannaan logistiikassa tilauksen mukaan ja osa tuotteista on suoraan varastossa valmiina, jonka vuoksi tilauksen toimitusaika vaihtelee tilauksen tuotteiden mukaisesti. Joitain tuotteita tilaamme toimittajalta vasta tilauksen tullessa, jonka vuoksi toimitusaika riippuu myös toimittajan toimitusajasta.

 

Tilaaminen verkkokaupasta, maksaminen ja toimitus

Jos tuotetta ei löydy verkkokaupasta, miten voin tilata sen?

Jos yksittäistä osaa tai oikeanlaista huonekalukokonaisuutta ei löydy verkkokaupastamme, olethan yhteydessä verkkokauppaamme sähköpostitse verkkokauppa@lundia.fi. Autamme mielellämme!

Mistä voin noutaa verkkokaupasta ostamani tuotteet? Onko Hyvinkäällä Lundian myymälä? 

Verkkokaupan tilaukset voi noutaa Matkahuollon noutopisteistä. 

Verkkokaupassa ei ole vaihtoehtona tällä hetkellä noutoa myymälästä, koska Helsingin myymälämme varasto on hyvin pieni. Voimme kuitenkin ottaa myymälään yksittäisiä osia ja näistä voi tehdä tilauksen sähköpostitse verkkokauppa@lundia.fi tai freda@lundia.fi, niin tilaamme ne myymälän varastoon. 

Lisävaihtoehtona on noutaa tuotteet suoraan logistiikkakeskuksestamme Hyvinkäältä. Konttorimme on auki arkisin 7.00-15.30, huomioithan, että pääkonttorillamme ei ole rahastusmahdollisuutta. Tämänkin tilauksen voi tehdä sähköpostitse.

 

Vaihto ja palautus tai reklamaatio

Tilasin vahingossa väärän tuotteen, mitä teen nyt? Miten voin palauttaa tuotteen?

Ei hätää! Olethan yhteydessä verkkokauppa@lundia.fi, niin selvitämme mikä on oikea tuote yhdessä kanssasi ja teemme hyvityksen tai lisälaskun ja saat oikean tuotteen pikaisesti tulemaan. Väärän tuotteen voi tuoda myymäläämme tai lähettää takaisin Hyvinkäälle palautusohjeiden mukaisesti.

 

Kuljetusvaurio/reklamaatio

Tarkistathan tuotteen paketit aina ennen niiden vastaanottamista, jos paketissa on vaurio, tulisi siitä tehdä merkintä kuljetusyhtiön rahtikirjaan.

Jos tuotteessa on vaurio, laita meille kuvat tuotteesta sekä paketista. Teemme reklamaation ja laitamme sinulle uudet tuotteet kohtuullisessa ajassa takaisin. Ole meihin yhteydessä verkkokauppa@lundia.fi 

 

Pyrimme aina ensisijaisesti vaihtamaan tuotteen uuteen tai korjaamaan vahingon, ennen rahallista korvausta.